Ședința consiliului orașului Durlești din 29 martie ar fi trebuit să înceapă cu analiza punctului 1.5.1 din agenda ședinței anterioare, din 23 martie, și audierea informațiilor cu privire la lucrările de drum efectuate în anii 2020-2022. Însă nici de această dată Primăria nu a fost gata să ofere informațiile solicitate de consilieri. Contabila primăriei a menționat că primara este în concediu, iar viceprimarul a fost nevoit să întreprindă o vizită urgentă în teritoriu. În continuare consilierii au audiat două solicitări din partea cetățenilor și au decis din nou să amâne ședința, pe un termen nedeterminat, până când Primăria va oferi toate informațiile solicitate. 

Ședința din 29 martie a fost o continuare a ședinței din 23 martie care s-a încheiat pentru că reprezentanții primăriei nu au fost gata să ofere informațiile solicitate în punctul 1.5.1 de pe ordinea de zi cu privire la lucrările de drum efectuate în anii 2020-2022 (proiecte, caiet de sarcini, deviz de cheltuieli, garanția bancară, termen de garanție) pentru fiecare lucrare în parte. Din partea primăriei au fost prezente contabila și jurista. Prima a menționat că pe ordinea de zi nu este specificat cine anume din partea primăriei ar trebui să ofere informația solicitată, adăugând că primara Eleonora Șaran este în concediu, iar viceprimarul a fost nevoit să efectueze o vizită urgentă în teritoriu. 

După o oră de dispute dintre reprezentanții primăriei și consilieri, s-a constatat că ședința nu poate fi continuată și aceasta va fi amânată pe un termen nedeterminat, până primăria nu va oferi informațiile solicitate. Ulterior, fost decis să fie audiate solicitările cetățenilor. 

O doamnă care reprezenta un grup de 40 de familii, locuitoare a sectorului 107 (str. Cireșilor, Trandafirilor și Nicolae Sulac) a relatat despre problemele cu care se confruntă locuitorii din această zonă – lipsa drumului, iluminării stradale, apei și canalizării. Aceasta a solicitat aprobarea proiectului de construcție a drumului, întrucât documentația a fost elaborată cu implicarea financiară a locuitorilor și a fost avizată de primărie. Acest subiect a stârnit o nouă dispută între consilieri și reprezentanții primăriei. Pe de o parte, reprezentanții primăriei au solicitat consilierilor să aprobe bugetul, ca aceste lucrări să poată fi inițiate, pe când consilierii au insistat asupra faptului că nu pot fi adoptate decizii privind alocarea mijloacelor bănești până nu va fi verificat cum a fost executat bugetul anterior. 

Discuția și ședința s-a încheiat cu promisiunea consilierilor că acest proiect va fi inclus în buget și ulterior aprobat. 

Partea I

Partea II